Det där med sex...

Det där med sex är egentligen väldigt intressant, hur ens värderingar och inställning till sex förändras. Se här tex:

Pojkvän 1) Min första pojkvän lyckades jag snärja då jag var 18 år. Vi träffades på mIRC och chattade ganska länge innan vi sågs en dag i maj. Träffades under hela sommaren men det var först efter ca 3 månader som vi hade sex för första gången. Då var vi båda oskulder också så det var ju mycket viktigare att det blev rätt. Var märkligt nog bra mycket mer på gröten än vad han var! Eller så var han bara inte kär i mig...

Pojkvän 2) Pojkvän nr två var den kille jag hittills varit ihop med längst, 6,5 år. Vi träffades som vänner några veckor när vi först träffades och blev sedan ihop. Efter att vi varit ihop en vecka, hade vi sex och därefter som två små kaniner.

Pojkvän 6) Pojkvän nr 6 är min nuvarande pojkvän. Han kommer alltså från Tyskland och vi träffades då han var min guildmaster i World of Warcraft. Vi pratade på msn ca 2 månader innan vi sågs för första gången i november. Därefter träffades vi 7 helger till innan vi bestämde i januari att vi faktiskt skulle vara tillsammans och inte bara dejta varandra. Poängen med detta är dock att vi hade sex första helgen vi sågs.

Oftast är jag väldigt på i början, njuter av det och så, men tröttnar efter ett tag och drar mig för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0