Inköpsplaner på Ikea

Det jag mest suktar efter just nu är ett nytt duschdraperi, har ett blått och vitt badrum som är riktigt stylish - men med ett mörkblått draperi som jag har idag blir det grymt litet och mörkt. Så jag tänkte byta till ett vitt, och då helst Ikeas Ethel Gräs som jag tycker verkar riktigt snyggt. Får se om det är lika fint i verkligheten. Sedan är ju frågan om jag ska köpa det här eller hemma, här kostar det ju bara 10 ? mot de 150 kr de kostar i Sverige....

Dessutom är jag sugen på en ny klocka. Funderar på att köpa den 57 cm i diameter stora klockan Bravur och sedan spraymåla den i guld. Då kommer den matcha lite bättre och se lite mer unik ut. Vore kul med mer guld hemma, kanske skulle man spraya teven? :O Haha, skojjar bara =) Den här klockan kostar dock lika mycket som hemma så den väntar jag nog med.

Undrar om personalen på Ikea i Tyskland kan svenska? Borde vara obligatoriskt!! *fniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0