Min katt

Jag har en helt underbar katt som heter Wendy. Eller Ben Gun´s Wendela som hon faktiskt egentligen heter. Hon fyller 13 år den 18 april, tänk att jag haft henne så länge!



Hon blev helt hysteriskt glad igår när jag äntligen kom hem från Tyskland och jobbet. Mamma hade ju såklart tittat till henne men då hade hon mest varit apatisk och grinig. Igår spann hon så mina trumhinnor nästan sprack och bet mig i näsan!! Eftersom jag var så trött gick vi och la oss ganska tidigt, tillbringade en halvtimme med att klia henne på magen innan hon lugna ner sig så pass att jag kunde sova!

Egenheter
# Biter gärna i mitt hår
# Älskar smycken, speciellt att bita i
# Pratar mycket och gärna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0