Partylördag

Var ute och festade i lördags.

Började kvällen med att bjuda bästisen och en killkompis till oss på middag, min klassiska kyckling i dragonsås. Så himla god och enkel! Vi drack vitt vin och aquatinis, samt white russians och vodka med juice. Vid 10 satte jag och bästisen igång med sminket medan jag var femte minut ropade ut till C om han hade det tråkigt än =)

Kl 11 gick vi till Palace i våra skyhöga klackar, något som i mitt fall var ett allvarligt misstag. Nästa gång tar jag sneakers! Men vi hade kul, visade Leif från "dansa med Leif på Olw" hur man dansar med en stång (poledancing) och gjorde andra tjejer sura. Hehehe....

Så här såg jag ut halv 3, då ville jag bara gå hem! Vilket vi gjorde, efter att vi smällt  i oss lite kebab! :D

Kul kväll, synd att jag sabba knät lite bara så det gör jävligt ont nu... =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0