Skor

Försöker hitta just de skorna jag vill ha i sommar - vilket visar sig vara svårt då jag tydligen är för snål! Tror att jag vill ha vita sneakers, som alla andra, men jag hittar inte riktigt dom där perfekta för mig. Tror inte jag vill ha ett par Converse även om jag var inne på dem först, gillar inte riktigt den där gummihättan i tån - plus att min lilltå kommer tränga ut genom tyget!

Annars är jag ganska bestämd vad gäller skor, beställde igår svarta peeptoes i lack och mintfärgade espadrillos från Haléns. Gillar höga klackar som fan, men är ibland för lat för att gå i dem! Dessutom har jag för smal häl, jag kan inte ha vanliga pumps har jag upptäckt utan det måste vara stövletter eller med rem på något vis. Mina favoriter är mina röda stövlar, de är dessutom rätt sköna att gå i!


Dessa skor, plus i mitt tycke den ursnygga toppen, beställde jag från Halén iaf. Skorna skulle komma ganska omgående medan jag måste vänta till mitten på maj på att toppen ska komma. Klicka på bilden så kan du se den i ett större format.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0