Tillbaka i ett snöigt Sverige

Så har jag landat i ett kallt och snöigt Sverige. Allt är ju iofs relativt, men jämför man 20+ med de få + som är här så är det kallt! Lång och tråkig resa, blev ju inte bättre av att boken av Marian Keyes tog slut en timme in på flygresan.

Otroligt roligt dock när vi kom nedanför molnen och alla såg att det var snö på marken! Det spred sig som ringar på vattnet genom planet att det var snö. Folk som riktigt chockade ut!

Nåja, jag är iaf på jobbet, jobbar till 21.15 ikväll. Var inte otrevlig om någon ringer till dig och försöker sälja något, vi gör ju bara vårt jobb! :D

Uppdatering om söndagens utflykt till Heidelberg och måndagens picknick kommer senare när jag har mer tid. Bilder utlovas så snart jag tömt mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0