Åhh, hangover

Lördagens fest hos bästisen och utgång på anrika och ärevördiga Palace slog fel som vanligt. Blev fullare än fullast och gick hem i ilska kl 2. Stackars min vän, jag var inte snäll mot honom... =/ Men jag hade snygga t-shirten från HM med träden och flickan och mina snygga bruna sandal-klackar - plus att jag naturligtvis var fabulous som vanligt. Träffade en massa föredetta kurskamrater och arbetskamrater och hade riktigt kul! Tills jag svepte 4 shots på 15 minuter och fyllan slog till....

Usch... Söndagen var inte kul, men vännen jag var så elak mot är storsint som fan, han bjöd mig på mat och allt.

Idag är jag bara hemma och tycker synd om mig själv. Har inte gjort ett dugg, mer än diskat och sopat lite hemma. Har en massa hoyor som blommar så det är skräp överallt. Och katthår. Kan inte hämta ut ett paket från HM för jag har bara 100 kr på kontot och ingen lust att laga mat heller...

Jag är helt knäckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0