Glasögon

Var och testade synen idag och har även i 2,5 timme tittat på glasögon. Fan, jag vill bo i Stockholm, finns inte tillräckligt mycket att välja på här! Men har iaf lånat med mig 5 par hem, varav ett från Dolce&Gabbana var snyggast på mig....

Undrar om man kanske skulle ta och köpa ett par bågar nånstans och fixa glaset varsom typ? För receptet har jag ju... Dessutom tyckte optikern att jag skulle byta linser till ett par silikonlinser, då de jag har som tydligen inte är i silikon drar åt sig för mycket proteiner och inte fungerar så bra.

Jösses vilka i-landsproblem man har egentligen....

Bilder på mina 4 favoriter kommer upp i kväll!

Kommentarer
Postat av: Renée

par nr 3- finns ute på tradera just nu!!! va inne hos dej å kika och sökte sen vidare på glasögon och hitta dem på tradera. 340:- låg de på nu med 3 timmar kvar

2008-03-10 @ 15:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0