Rodendendron

Var på västkusten i helgen, närmare bestämt Helsingborg på fredagen, Köpenhamn på lördagen och Höganäs på söndagen. Köpte en topp på Zara och ett block på Ordning&Reda i Köpenhamn. I Höganäs köpte jag jumbomuggar, assietter, pizzatallrikar och äggkoppar samt servetter från Marimekko på Frabriksbutiken. I ljust turkost förstås... ;-)

Vi besökte även ett slott i Krapperup, där de hade massor med Rodendendron! Jag älskar att fota i Macroläge så det gjorde jag såklart en massa! Varning för blomchock!!! Inte mindre än 12 bilder har jag lagt upp här, hoppas du gillar dom! =)


image33
image34image35image36image37image38image39image40image41image42image43image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0