Dagens make

En tur på stan blev det idag, tyvärr kortare än jag hade tänkt mig då bästisen fick bråttom iväg att titta på kattungar.

Det som skiljer sig åt i mina olika sminkningar/dagens är ju ögonskuggan och läppglans. Idag ser jag hemsk ut eftersom jag fick någon reaktion på aha-syran i måndags.. =( Ser ut som om jag skrapat kinden mot en tegelvägg eller nåt och runt näsan ser jag ut som jag varit förkyld i ett år... Trist. Som ni ser gillar jag den här turkosa varianten, den är lite spännande tycker jag =)


Dagens make:
# Underlag, se tidigare post

# Bronzer: Too Faced
# Ögonskugga: Urban Decay Matte Eyeshadow (Narcotic - turkos)
# Kajal: Revlon Kohl Black
# Mascara: Dior Maximeyes
# Läppglans: Lancomes Juicy Tubes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0