Läppglans och nya skuggor

Bästisen tyckte att jag skulle skriva vilket läppglans jag gillade bäst av min raid i Stockholm. Köpte Mac´s She-Boom, Kiko´s och en Kiehl´s. Kiehl´s använde jag för första gången idag och blev förvånad över hur brunt det var. Men det var faktiskt riktigt snyggt som en nudie-färg och det mjukar ju upp läpparna nåt otroligt!

Bild från Lipgloss-bitch: http://www.lipglossbitch.se/wp-content/sheboom.jpg

De andra två är lite mer lila-rosa. Mac smakar gott och flyter ut snyggt, det andra är mer basic. Så jag måste säga Kiehl´s och Mac´s har en delad förstaplats.

Jag är nog lite läppglansaddicted, jag har rätt fylliga läppar och läppglans blir lite pricken över i för mig. Dock brukar jag lägga ner mer energi och tid på mina ögon. Åhhh, jag vill ha Urban Decays nya ögonskuggor, kolla bara bilden (tack Bjooti!)

image58

Nu, mat på Strömsholmen! Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0