Månadens tips!

image8Missa inte kupongen som finns långt bak i månadens Modette! Modette har lyckats få till 2 för 1 på Makeup Stores Twinkle Eyeshadow. Du får alltså 2 st för 145 kr. Kan användas inte bara som ögonskugga utan på kindbenen och läpparna också.

Från Makeup Store:
"Twinkle Eye Shadow är glitter och fixering i en och samma produkt. Denna produkt ger ett snyggt mer diskret resultat och är mycket lättapplicerad. Du kan givetvis applicera Twinkel Eye Shadow direkt med den medföljande applicatorn, men för absolut bästa resultat tipsa kunden om att applicera produkten med en tops. Topsen suger upp en del av vätskan och fixeringen torkar fortare. Produkten håller sig också fräsch längre. Tipsa kunden om att avlägsna glittret med hjälp av en torr svamp eller liknande innan hon tvättar av sig sminket.

nyckelingrediens
Gurka: Kylande, avsvällande, astringerande (åtstramande) och mjukgörande.
Kamomill: Lugnande och avsvällande.
Rosmarin: Bakteriedödande."


Själv gillar jag nog APPLE bäst, en fruktigt grön och kanske någon rosa variant, som ALIVE, ASH, AURORA, ANGEL eller ACTION. Tyvärr har jag inte 145 kr över så jag får hoppas att det finns kvar några när jag får lite pengar i slutet av veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0