Matta ögonskuggor

image8Köpte för någon vecka sedan Urban Decays nya matta skuggor, Revolver (grå) och Narcotic (turkos). Mycket fina skuggor som jag är nöjd med, men skulle gärna vilja ha grön och rosa också. Tycker det känns lite onödigt med frakten så ska kolla om det går att få tag i Urban Decays skuggor när jag åker till Berlin i oktober.

Men inte bara Urban Decay har matta skuggor utan Face Stockholm har också, en trend som jag absolut kan anamma helhjärtat! Imorgon ska jag gå och titta på deras "Matte Eyeshadow" och se om deras rosa färg "Milkshake" (bilden) och kanske nån annan färg är tillräckligt pigmentrik. Vad tror ni, är de lika bra som Urban Decays? Känns som den här färgen är lite tråkig, hade gärna haft en starkare rosa.

Kommentarer
Postat av: Sweet Vintage

Den rosa skulle jag absolut valt.

2007-08-21 @ 21:26:17
URL: http://sweetvintage.blogg.se/
Postat av: Akrogirl

Jo, ska se hur dom ser ut imorgon

2007-08-21 @ 21:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0