Om jag hade obegränsat med pengar

Nu ska jag starta en ny kategori här tänkte jag; "Om jag hade obegränsat med pengar". Ska försöka att nån gång varje vecka iaf klicka i en lista på grejer som jag vill ha från diverse webbshoppar och se vad det skulle bli för nåt. Mest intressant för mig själv kanske, men kanske kan ni bli lite inspirerade?

Denna vecka: allt möjligt jox för ansikte och naglar!!

image19

1) Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencil - Färg Lust 149,00kr
2) Essie Nail Polish Hot Commodity 110,00kr
3) Essie Nail Polish Licorice 110,00 kr
4) Urban Decay Universal Surreal Skin Mineral Powder 289,00kr
5) Too Faced Lava Matte Eye Liner - Färg Black 175,00kr
6) Dr Brandt Pores No More 435,00kr
7) Eyeko Fruity Felt Lip Pen - Färg 1 - Pink 150,00kr
8) Urban Decay Eyeshadow - Färg Flash 159,00kr (en lila färg, ej den på bilden)
9) Urban Decay Eyeshadow - Färg Oil Slick 159,00kr (en svart färg med silverskimmer i)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0