Önskelistan 6 april 07

Ny mascara
Funderar på Christian Diors Diorshow Unlimited. Har ganska långa men tunna och trista fransar som alltid lägger sig ner en aning efter att jag satt på mascara. Handlar väl om teknik antar jag, men kanske om mascaran också. Använder Lancomes L´extreme idag, vilken funkar hyfsat men inte perfekt.

Foundation
Jag letar alltid efter en ny foundation. Jag har lite blandad problemhy, med en del finnar men framförallt ganska röd hy. Såg på strawberrynet.com nåt från Estee Lauder som kanske kan funka -  Beautiful Bride Photo Perfect Powder Duo - # 01 Red Neutralizer. Iofs ingen foundation, men nu är det ju snart sommar och dags för lättare makeup anyway. Använder Clarins Multi Matte idag, vilket också är en jättebra foundation, men som sagt.... Förutom Clarins använder jag också Lancomes Adaptive (i alldeles för ljus nyans), ID bare minerals foundation, Max Factors Flawless nånting och Loreals Infallible... Allt från dyrt till budget alltså.

Primer
Clarins har en produkt som heter Lesse Minute, eller Instant Smooth. Måste inköpas, men frågan är hur bra förpackningen är. Burken är ganska liten och smal öppning, måste vara svårt att få upp det. Kanske behövs en liten spatel eller nåt?

Smink är min stora last...

Nya sneaker
´nuff said... Vill verkligen ha nya!


Uppdaterad 070410
Köpte ju nya skor samt även nåt annat jag inte visste att jag saknade - YsL Touch Eclat!! Hoppsan! 48 euro för två stycken, är det ett kap eller bara korkat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0