PRET-ty och "En hyllning till min favoritprodukt i sommar"

image3

Lipglossbitch-Helena och Bjooti-Katarina har i dagarna startat en sminkportal, kallad PRET-ty! Jag hade ju tidigare ingen renodlad sminkblogg, men eftersom smink är ett av mina fixeringar tänkte jag hoppa på tåget och vara med från början. Jag lovordar verkligen intiativet och hoppas att det inte bara blir en länklista utan något riktigt bra!

Fick just ett mail från Helena där hon ville att alla i nätverket skulle skriva under temat "En hyllning till min favoritprodukt i sommar". Min absolut favoritprodukt den här sommaren måste vara Urban Decay Eyeshadow Primer Potion. Tidigare använde jag en primer från Lumene, och visst var det skillnad utan och med Lumenes primer. Men att det kunde vara så stor skillnad mellan Lumens och Urban Decays primer var ju helt otroligt!

Jag gillar ögonskugga, brukar inte nöja mig med en färg utan gör en gradvis färgökning med tex ljust grön i ögonvrån, mörkare i mitten och sen riktigt mörk grön längst ut. Då är en primer verkligen oumbärlig! Det flyter inte ihop och det håller sig snyggt precis hela dagen.

Så tack Helena för att du tipsa om denna primer i våras! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0