Leverans från Everyday Minerals!

Innan jag åkte till Brasilien kunde jag inte motstå att gå till Everyday Minerals för att klicka hem en beställning där. Idag hade jag äntligen tid att gå till posten och hämta ut paketet som kom nån gång förra veckan.

Självklart beställde jag gratisprovet, vilket blev följande olika små pulver:
- Foundations: Fairly Light - semi matte; Multitask - matte; Fair Medium - intensive.
- Rouge/bronzer: Bronzern
- Concealer: Mint (grönt puder för att dölja röda områden)

Sedan beställde jag också tre ögonskuggor:
- Rare Silk - beigematt
- Cypress - cypressgrönt
- In The Garden - gröngrått

Samt:
- Balancing Dust Tinted
- Baby kabuki brush

Jag är väldigt nöjd hittills, nu ska jag bara öppna dem och prova med!!! ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är intreserad av att pröva sån där mintgrön concealer, vet du vart man kan beställa små
gratisrover? :)

2008-02-09 @ 11:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0