Om jag fick 500 kronor att handla för...

Veckans tema på Pret-ty! handlar om shopping! Yay, mitt favoritämne!! :D Temat är alltså Om jag fick 500 kronor att handla för på valfri webbshop, hade jag valt...

Ja, det är inte så ovanligt att jag spenderar de summorna varje gång jag internetshoppar. Pengarna har ju en tendens att trilla iväg när jag väl sätter igång. Men ok, låt oss göra ett seriöst försök. Först tänkte jag att jag går till en webshop jag handlat på tidigare, som Blush eller Satine. Där vet jag att servicen är bra med snabb leverans och ibland tom små prover. Men det blev för tråkigt, jag har ju redan handlat allt jag vill ha där. =) Så jag google på "makeup" och hamnade på obskyra - men billiga - ställen! Znygg.se och Mirenas.se tex.

Men nä, jag valde ett säkert kort fast jag aldrig shoppat där själv - Accessora! Nu kommer Bjooti skälla på mig men jag besöker inte den sidan särskilt ofta. Jag läser dock deras blogg om det är nån tröst =) Och dina recensioner Bjooti!

Nåja, klickandet gav mig följande i min varukorg:
♣ Smith's Rosebud salve Brambleberry - 89,-
♣ Yu-be skin cream - 179,-
♣ Beauty Blender sponge - 189,-

image155

När jag bodde hemma fortfarande hade min mamma en björnbärsbuske. Det var höjdpunkten på sensommaren att plocka de varma supersöta björnbären. Jag kan tänka mig att Rosebuds nya salve smakar ungefär så. Mums....

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh, det där var ju tre riktigt smarriga saker du fick för 500 pix! Nästan så man skulle slå till på riktigt..;)

2007-11-02 @ 05:59:49
URL: http://sublim.wordpress.com/
Postat av: Bjooti

Ha ha ha! Inte skällar jag för sådant inte :) Du har valt tre underbara produkter by the way!

2007-11-02 @ 09:24:39
URL: http://bjooti.net
Postat av: Pokergirl

Åh, blendern har jag varit sugen på länge, yu-be är jag inte så glad för faktiskt, har en provtub här hemma men den luktar så knepigt! Måste bara fråga, vilket typsnitt har du använt vid bilderna? Supersnygg!

2007-11-02 @ 11:05:02
Postat av: Akrogirl

Åh, tack allihopa! Är rätt sugen själv, får bli ett inköp senare i vinter! =)
Pokergirl: Fonten heter the Kind & Queen font =)

2007-11-02 @ 13:14:32
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0