80-talet anfaller! Bilder av händelsen!

Igår tillbringade jag en dryga 20 minuter på att krusa mitt hår! Delade upp det i sektioner och körde igång. Blev riktigt bra tycker jag! Dessutom använde jag torrshampot och glanssprayen över, men antar att det kräver mer övning för att lära sig vad som behövs. Ganska stora krus, inte alls så frissigt som min gamla krustång gjorde på det riktiga 80-talet.

Mamma tyckte det var ashäftigt, håret känns nu tredje dagen otvättat som inte fräscht, men inte riktigt lika äckligt som det brukar. Lockarna gör helt klart det mer luftigt.

Åh, måste scanna lite gamla foton på mig, vore kul!!

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Snygga glasögonbågar! Och håret också! Snyggt alltså!

2007-10-10 @ 06:23:44
URL: http://www.sminkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0