Hårvårdsbaren for the win!

Idag blev det först en tur till Rekryteringsmässan i konserthuset, jag klädde upp mig ordentligt i killer heels som inte dödar nåt annat än mina fötter... Kände mig så knäckt där nere, fanns inga företag jag egentligen vill jobba för och det är bara triiiiiiiiist =((

Så vi tog en fika och sen gick vi en tur på stan. Jag köpte lite grejer på Hårvårdsbaren som jag ansåg mig behöva! Yay for shopping!

# Color Glow, mousse Love Brown från Goldwell. Volym och färg för varma bruna toner.
# Dry Shampoo, från Label.M. Ett torrshampo i sprayform, nån som testat och vet om det är bra?
# Color Care Shielding Shine Mist från Matrix. Glansspray för färgat hår.
image92

Håret har inte börjat mattas än, men jag vill gärna ha lite mer glans.

Förresten glömde jag testa High Beam innan jag gick på mässan idag, dock testade jag några av penslarna. Herre min ... för concealerpenseln, underbart =) Äntligen ett jämnt och fint resultat! Likaså med läppenseln och Benetint, perfekt. Japonesque har kvalité på sina grejer tydligen!

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Jag älskar mina penslar från japonesque! Kul att du också tyckte de var bra!

2007-10-06 @ 18:05:50
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: ak

Tänkte bara säga att glanssprayen du har köpt är jättebra :)

2007-10-07 @ 15:58:37
URL: http://stormigt.tjejsajten.se
Postat av: Martina

Hej! Jag använder Dry schampoo av märket Label M och jag är beroende! Jag har lugg så den är min räddare i nöden så att luggen ser fräsch ut även "dag 2" :). Vet du vart det finns att köpa? Har bara hittat det på en frisersalong i Halmstad än så länge och det är ett antal mil att åka bara för det (köpte det på semester). Ha de! //Tina

2007-12-03 @ 18:36:22
URL: http://www.martinaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0