Agent Apple

Idag blev det den äppelgröna skuggan Menthe från Make Up Store. Bästisen köpte den på deras rea härom månaden men tyckte inte att hon passa i den själv. Hon har gröna ögon, jag har blågrå. Anywho, med en ljus bas från Bobbi Brown och svart ögonpenna och mascara blev det väldigt fint på mig. Skuggan har glitter i sig som på mig föll ner på kinden, men det var inte så att det störde helhetsintrycket. Tvärtom blev det lite coolt. När glittret sedan försvunnit så återstod en riktigt snygg matt grön färg. (Det vita strecket under ögat är ett glitterkorn!)

Mucho Nice! Du får pengar för den av mig när vi ses på torsdag stumpan! ;-)

image82

Kommentarer
Postat av: Universalappeal

Ja den ser bra mycket bättre ut på dig. Jag såg bara sjuk ut. :)

2007-10-01 @ 02:37:18
URL: http://universalappeal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0