Dagens - pink fury

image41Blev en rosa make idag, MUS Baby Doll och Smashbox Blush Flare. Kände för att spica upp min grå topp.

# Underlagskräm: Sukí Velvet Facial Creme
# Färgad dagkräm: Dermalogica sheer tint moisture spf 15 (medium)
# Foundation: Mac Studio Line spf 15
# Puder: IsaDora Oil Control Compact Power
# Rouge: Smashbox Blush, Flare
# Ögonskuggeprimer: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
# Ögonskugga: Makeup Store Baby Doll
# Mascara: Dior Maximeyes
# Läppglans: Rosebud Salve

# Humör: Deppig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att du är deppig. Jag har också haft en trist dag. Tröstshoppade lite på eftermiddagen. Nu väntar jag på att min kompis ska dyka upp med en flaska rödvin och ta hand om mig. Hoppas någon tar hand om dig också!

2007-09-07 @ 19:41:23
Postat av: Akrogirl

Ja, det får ju bli katten i såna fall... Men tack för omtanken =)

2007-09-07 @ 20:46:41
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0