Flytande ögonskugga från Yves-Rocher

image61När jag var barn så var Yves-Rocher den första kontakt jag fick med smink och hudvård - frånsett Oil of Ulay förstås. Mamma beställde alltid en massa jox därifrån och deras rouge var min första ögonskugga! Jag har aldrig riktigt gillat deras smink, kan vara förmodar eftersom jag inte gillar nåt postordersmink.

Nu gick jag förbi butiken i Spiralen idag och såg att de har flytande ögonskugga. Är det någon som testat den och vet om den är bra? Den verkade ganska täckande och krämig iaf, frågan är om det är det resultat man vill ha.

De har tydligen flera olika varianter också, dels den med bilden till höger, som kallas Flytande skimmer ögonskugga som finns i färgerna bronsgrön, gyllene glöd och eldbrun.
    "Flytande, skimrande, hållbar färg för ögon som talar och fascinerar. Applicera och låt torka eller sudda varsamt för mer transparent effekt."
Samt denna variant som bara kallas Flytande ögonskugga med färger som plommon, mullvad, himmelsblå, gyllene glöd och eldbrun.
    "Öppna ögonen för en helt ny ögonskugga: intensivt skimrande av underbara färger och med lång hållbarhet. En skimrande droppe räcker för att ge en intensiv färg som inte lägger sig i veck eller flyter ut. Kan suddas ut för mer dämpat resultat."
Kolla mer här på deras hemsida, Yves-Rocher. De är ju inte så dyra heller så kanske vore värt att prova några stycken! Det är ju den 25:e snart... ;-)

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Du får testa och berätta!!

2007-09-20 @ 17:47:00
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Akrogirl

Ja, får ta och göra det! =)

2007-09-21 @ 00:06:44
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0