I paketet från Yves-Rocher

Idag hämtade jag så ut mitt paket med smink från Yves-Rocher. I en enorm låda låg fyra små pennor och två gratissaker och skramlade. Kan dom inte packa grejerna i lite mindre lådor?

Bilden är kass, så här är vad jag beställde:
# Perfect Lips, Contour & Coleur, i gräslig korallfärg som inte passar mig alls. Vad tänkte jag på när jag beställde den?
# Liquid Perl Eyeshadow, plommonlila. Fin täckande färg som är lätt att tvätta bort. Snygg nyans också!
# Duo Magic, guldbrun ögonskugga och brun mascara, i ett. Ögonskuggan är väldigt ljust guldig, men ser bra ut.
# Crayon French Manucure, penna att måla vitt under naglarna med.

Jösses, jag gillar inte Yves-Rocher. Det är ju ingen kvalité på grejerna. Ska testa ögonskuggorna, men det andra... Suck ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0