Månadens tips - Glamour

Jag läser normalt inte Glamour, eller i brist på nåt annat att läsa läser jag vad som finns till hands, men jag köper den inte regelbundet. Oftast får man inte heller bra grejer med tidningarna, som Solo som skickar med en massa skräpsmink och ittibitty-bikinis. Men denna gång när jag gick förbi tidningshyllan i butiken såg jag att i oktobernumret av Glamour får du en provförpackning av Lancomes Virtuous!

Kan vara värt att testa, tidningen kostar ju bara 39 kr och tog mig 5 minuter att bläddra igenom. Men mascaran är jag sugen på! Go buy!

Kommentarer
Postat av: Deeana

Smart tips!

2007-09-29 @ 22:55:13
URL: http://blackandwhite.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0