Storm!

(Bild 1 till vänster: tagen efter 40 min promenad, mammas trädgård. Bild 2: tagen efter kanske 8 timmar, ser rätt ok ut fortfarande va?)

Nej, det är inte storm ute vad jag vet, men idag då jag klätt mig i så mycket grått ville jag matcha med riktigt mörkt blå ögon. Måste säga att trots att jag hade urban decays primer under så är det nu - 10 timmar senare - inte lika snyggt runt ögonen längre. Men så var det ju HMs ögonskugga också så vad förväntar jag mig egentligen av 49:50?

Dessutom klippte mamma topparna på mig, äntligen! Sett lite risigt ut på sistone plus att det tovar sig så lätt. Sjuttsingen, nu glömde jag balsamet som hon sa att jag kunde ta... Jaja, får gå och handla det imorgon.

Lite annorlunda underlag idag också.

# Dagkram: Suki Velvet Facial Cream
# Foundation: L´oreal Infallible (färg 200, sable doré, lite för mörk egentligen men vadå, solbränna!)
# Puder: IsaDora Oil Control Compact Power
# Rouge: Smashbox Blush, Flare
# Ögonskuggeprimer: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
# Ögonskugga: Eyeshadow Palette by HM, Blue Bow
# Ögonpenna: Makeup Store Old moss
# Mascara: Dior Maximeyes
# Läppglans: Lancome Juicy Tubes, Watermelon sorbet

image25

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Älskade den här looken. Ska nog göra något liknande imorgon. Skitsnyggt, verkligen!

2007-09-02 @ 19:02:07
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Akrogirl

Tack så mycket!!!!! :D

2007-09-04 @ 19:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0