Ute ur depressionen!

Ett säkert tecken på att man börjar komma ur en depression är att man börjar intressera sig för sin omgivning igen. Inte människorna, de har jag alltid försökt prioritera på olika sätt. Jag tänkte mer på min närmiljö - min lägenhet.  En plan jag har nu är att köpa ett hyllsystem - Stolmen - från Ikea och sätta upp som en liten skärmvägg/hylla mellan min köksdel och vardagsrum. Eftersom det är enbart en 55 cm bred hylla och enbart 4 hyllor i den så blir den inte så avskärmande utan det blir fortfarande ett schysst flöde. Får se hur jag gör med det, har inte 1300 kr över just nu.

Andra idéer rör mitt sovrum och hur jag kan göra det mysigare och mindre stökigt, snyggare badrumsskåp med bättre belysning, tavlor etc... Finns en hel del idéer där uppe i skallen som snurrar och det är så skönt!! Jag är liksom ute på ett stort öppet fält med utsikt åt alla håll och inget/inget som hindrar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0