Fjärde dagen på jobbet

Jaha, då hade men en anställning igen då. Förhoppningsvis bättre än förra jobbet, men jag gör detta för pengarna.

Jaggördetförpengarna!

Jag skrev iaf på pappren idag, för jag tror nog jag kan stå ut med det. De sa att jag lät proffessionell, trevlig och var mycket duktig! Fan, jag går igång på smicker - illa! ;-)

Så nu har jag bokat in varenda måndag till onsdag, samt lördag till söndag de närmate 6 veckorna. Torsdag och fredag tänker jag alltid vara ledig om möjligt så jag kan jobba helger. Blir dock "bara" 37 h i veckan på det sättet, men det blir nog rätt lagom. Är trots allt ett ganska slitigt jobb.

Good Peace! Dags att sova, ska försöka tvätta lite imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0