Dagens make

Idag vankades det match mellan IFK Norrköping och Sylvia (lokalderby) vilket betyder en massa söta killar! Alla vet ju att man enbart sminkar sig för att attrahera killar! ;-)

Skämt åsido, jag sminkar mig för att jag tycker det är roligt =)

# Dagkräm: Aloe Vera Moisturinsing kräm (pga min aha-syra använding)
# Färgad dagkräm: Dermalogica sheer tint moisture spf15 (medium)
# Concealer: Makeup Stores Cover All red
# Puder: Clarins Shine Stopper Powder Compact
# Ögonlocksprimer: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
# Ögonskugga: Urban Decay Matte Eyeshadow (Revolver - stone gray)
# Kajal: Revlon Kohl Black
# Mascara: Dior Maximeyes
# Läppglans: Mac She-boom

Jösses, jag är verkligen märkesfixerad.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0