Mitt sämsta inköp någonsin

Så var det dags för PRET-ty´s veckoutmaning för oss anslutna bloggare. Frågan denna vecka var "Mitt sämsta inköp någonsin". Mycket svår utmaning måste jag säga för jag köper jämt grejer som jag blir missnöjd med. Det som står framme nu bland mitt smink är sådant jag använder ofta, det andra har jag slängt ner i en låda från IKEA! Där trängs framförallt massor med foundations och läppglans som jag inte trivts med.

Vi  gör så här istället, mina sämsta inköp är nästan alltid foundations. Jag hittar aldrig några jag trivs med av olika anledningar. För feta, för ljusa, för mörka, för torra.... I min låda har jag allt från budgetfoundations från Maybelline och Isadora, till dyrare från Lancome och Clinique. Jag har otalet gånger bett om hjälp men är ändå aldrig nöjd.

Så tyvärr PRET-ty people, jag kan inte peka ut nån specifik produkt som ni borde hålla er borta ifrån, jag har ju trots allt en alldeles för stor låda med junk som jag inte är nöjd med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0