Dagens - Dark Blue Shimmer

Beställde gratisprover från Stenman trading, som säljer mineralmakeup-märket HH Mineral Cosmetics. Följande ingick i mitt paket jag fick igår och som jag provade lite av idag:

Foundations/bronzer/highlighter/concealer
Vanilla highlighter
Perfect Tan Bronzer
Light Complete Cover Concealer
Be-tan
Be-medium

Ögonskuggor
Ruby Fire
Paradise Aqua shimmer
Silver shimmer
Deep Blue shimmer

Samtliga prover kom i en liten zip-lockpåse och det enda jag betalar är frakten på 45 kr. Synd att det inte gick att beställa mer än 4 st ögonskuggeprover, många av dem ser fantastiska ut. Vill jag ha en fullsize-skugga får jag betala 79 kr.

Idag provade jag Silver shimmer och Deep Blue Shimmer. Tyvärr hade jag återigen inte tid att dutta för länge så det blev endast ett ljusare blått skimmer över mina ögon idag.

image209
image210

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0