Dagens - deadly red

Idag var det en tur på stan som gällde. Jag bara sover och sover, vaknade inte förrän kl 2 idag och då började det ju redan skymma! Herregud, skärpning!

Dagens bestod av den bruna skugga Deadly från MUS över hela ögonlocket, MAC-pigmenten Revved-Up och Accent Red över det och undertill samt även en skvätt BabyDoll från MUS. Är inte så nöjd med alla MAC-pigment, vill ha nåt som täcker mer. Även denna gång la jag på foundation efter ögonen, bara det att jag tog den rosa Babydoll efteråt och blev rosa överallt... Gah!

Läppglans från Mary Kay, gillar denna färg riktigt mycket. På stan sminkade jag Sanna först på MUS och sedan på Kicks. Alltid lika kul ;-)

Min ena pekfingernagel håller på att gå av... Snyggt med en kort och resten långa!! *grååååååter*

Kommentarer
Postat av: Anonym

klipp inte ned alla för det!

2007-11-07 @ 02:37:30
Postat av: Akrogirl

Var det jag hade tänkt! Men kanske skulle låta bli! =)

2007-11-07 @ 10:11:45
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/
Postat av: Mathilda

Fina färger till ditt hår :)

2007-11-07 @ 20:53:43
URL: http://SpackelKackel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0