Dagens - drömmar om blått

Idag drömmer jag om Atlantens blå vatten... MUS blå cybershadow vid namn Rec över hela ögonlocket och under ögonen. Tog även lite MAC-pigment - Cocomotion - för att få lite glitter. Juicy Tubes Melon Sorbet från Lancôme för läpparna. Älskar den här blå färgen, det är verkligen min favoritnyans. Hade faktiskt strumpbyxor på mig idag i samma färg... ehm...

Har gjort en massa inköp av reseattiraljer, dessutom satt jag 10 minuter inne hos en billig frissa innan jag insåg att de inte tog visa. Jaja, mina stackars toppar överlever nog. Men visst ser håret blankt ut nu?

image170

Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Gud, så snyggt! Underbar färg och den passar så bra på dig. Gillar hur du lagt runt hela ögat!

2007-11-05 @ 15:52:30
URL: http://rocketqueens.blogg.se
Postat av: Sminkan

Håller med RQ! Jättesnyggt! Och dina ögon blir så gröna!

2007-11-05 @ 18:05:17
Postat av: Lovelymakeup

Väldigt snygg blå!

2007-11-06 @ 11:41:36
URL: http://www.lovelymakeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0