Elaka, elaka Strawberrynet!

Jag var på en sk all-inclusive-resa i Brasilien. Fast, egentligen inte, för det var min kära pojkvän Daniel som stod för allt! Jag behövde bara åka dit i princip och njuta av tillvaron, han betalade det mesta =)

Därför så blev jag (spelat) sur då jag fick betala taxiresan till flygplatsen! 60 reais, ca 230 kr, fick jag hosta upp helt på egen hand! Daniel lovade mig därför att jag skulle få beställa smink nånstans för samma summa, det tackar man ju inte nej till! Gick därför till strawberrynet för att beställa - mest för pengarna liksom - och klickade i vårdande läppstift från Smashbox och flytande concealer från Stila.

Men vad säger dom när han fyllt i alla uppgifter? Jo, trots att leveransadressen är min adress här i Sverige, kan han inte beställa eftersom dom inte levererar till Tyskland! Hans visa-kort står ju på hans adress i Tyskland och måste därför skrivas in i fälten. Ååååh, så surt!!

Får tigga till mig en tur på Kicks när han kommer hit nästa gång, eller KaDeWe och Benefit!

Kommentarer
Postat av: Universalappeal

Vilken lyx! Jag vill med ha en pojkvän med pengar. hehe!

2007-11-26 @ 23:57:53
URL: http://universalappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0