Problem att kommentera?

Fick just ett mail av Sminkan om att hon inte kan kommentera i min blogg, min mamma har länge klagat på att det inte går. Väldigt trist, det är alltid så roligt att höra vad ni tycker och tänker om det jag skriver.

Detta hittade jag på Engla´s blogg, funkar det för er?

Fråga: Varför kan jag inte se koden som skall anges när jag vill lämna en kommentar till ett inlägg?

Svar: Om webbläsaren (Explorer) är inställd på högsta säkerhetsnivån för Sekretess kan inte sessionskakan läsas och/eller lagras och då kan det få tillföljd att verifieringskoden (captcha-koden) ej visas.

Åtgärd: Verktyg>Internet-alternativ>Sekretess

Sätt: Sekretessnivå=Mellan
Om du kommer tillbaka till Översikts-sidan när du använder vissa andra funktioner är det sannolikt samma orsak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0