Shopping! Inget smink dock!

Ingen resa är en riktig resa utan shopping! I min hjärna -> hantverk eller nåt unikt för landet jag befinner mig i. Singapore är mina röda katter, afrika en korg, återstår att se vad Rio blir.

Idag försökte jag tjata till mig en "promenad" längs shoppinggatan i Ipanema, Rue Visconde De Piraja, men jag fick gå på egen hand. Glömde paraplyt gjorde jag också, men trots regnet var det en rofylld och behaglig promend. Gatan är väldigt lång, tog mig tre timmar fram och tillbaka. Jag gick in på alla gallerier jag kunde hitta men gick egentligen inte in i fler än 5 butiker. Köpte ett fantastiskt silversmycke i form av en kalla och en söt topp. Såg dessutom en MAC-butik men orkade inte välja nåt. Finns en MAC på flygplatsen med om jag ångrar mig.

Ska köpa nåt litet till pappa och Sanna med, inte hittat det än men vet ungefär.

Nu ska vi strax iväg till en restaurang vid Copacobana, hoppas det blir nåt litet ikväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Rösta gärna på vilken version av låten Umbrella du tycker är bäst.

Ha en bra kväll!

2007-11-16 @ 23:33:12
URL: http://www.eualia.se
Postat av: Sanna

men inte behöver du köpa något åt mig gullet. Unna dig något skoj istället. Saknar dig här hemma. Tur att du kommer hem till julshoppingen börjar.. hehe! Kram!

2007-11-17 @ 21:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0