Grejerna från Mary Kay

Imorse okristligt tidigt (10.20) kom Mary Kay-representaten förbi med det smink jag råkade beställa när jag var på visning härom veckan. Foundation, ögonremover, 2 ögonskuggor i grönt och lila och ett lilaaktigt läppglans. Orkar inte provsminka så noggrant idag så jag lägger upp resultatet, men det är helt ok färger och foundation är väldigt dryg.



Ska hårdtesta närmaste veckorna. Sminket som jag ska sälja ingår i en serie hälsoprodukter. Jag kommer skriva en hel del om dem här men inte förrän jag är tillbaka från Brasilien. Om ni är intresserade av en demonstration får ni gärna höra av er till mig =) Skriv då till [email protected] =)

Har dessutom lekt en del med kameran idag, men jag ser för bedrövlig ut för att vilja lägga ut det här! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0