Ölen - uppdatering

Fick en fråga:
Postat av: Beautynet
Hur blev ölen? (jag är mycket nyfiken på om det verkligen kan fungera) :)


Jadu, precis efter att den torkat ordentligt och på morgonen kände jag att näää, det här funkar inte. Det ser bara äckligt ut. Men jag tvättade det och titt på f-n, det ser blankare ut! Allt är ju relativt förstås, från mattare än matt kan det ju inte bli annat än blank-are. Det är inte blankt och gnistrande och vackert, men det ser lite bättre ut än innan.

Jag skulle nog säga att det funkar! Men! Jag tror att bäst resultat får man om man låter det verka en stund när man sitter i bastun. Samma sak med olivolja förresten. Undrar vad de skulle säga på badhuset om jag gick dit och öppna en öl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0