Provburkar från MAC

Sådärja, idag hämtade jag paketet med provskuggor från MAC som jag köpte på The Body Needs. Eftersom Steel Blue var slut fick jag två andra skuggor samt en gåvoskugga, alltså totalt 17 st. Rätt trevligt för 23 dollar.
=) Gåvoskuggan heter Golder´s Green (den på toppen av stapeln) och de två jag inte valde själv heter Provence och Gold Mode. Provence är en mattbeige skugga och Gold Mode guldig. De ser alla helt fantastiska ut, eller hur?

Ska prova dem ordentligt imorgon men testade Night Light nu ikväll, en mörkgrönguldig färg. Så dryg och så lätt att jobba med!! Önskar jag hade fått en blå bara... Någon som har en blå som vill byta mot någon av mina guldiga? Beställde visst 4 st i olika guldtoner, eller gröna, 4 olika där också. Hör av er om ni har Steel Blue tex =)

image129

1:a raden: Golder´s Green
2:a raden: Pastorale, Provence, Old Gold, Softwash Grey
3:e raden: Entremauve, Rushmetal, Accent Red, Revved Up
4:e raden: Dark Soul, Gold Mode, Teal, Copperized
5:e raden: Night Light, Golden Olive, Smoke Signal, Cocomotion

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Steel blue är snygg! Jag fick den i mitt paket. Ska testa den snart. Gillar jag den inte får du den!

2007-10-24 @ 14:10:03
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Akrogirl

Åh va gullig du är!!!

2007-10-24 @ 17:57:13
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0