Shoppat: DDF - Organic Sun Protection SPF 30

image141Åh, hoppas jag valde rätt nu...

Jag beställde just DDF - Organic Sun Protection SPF 30 ( For Sensitive Skin ) 113.4g/4oz från Strawberrynet för 142 kr. Fick 1% rabatt för lojalitet och även We Miss You 10% Off: 15.96 kr! Haha, lite sött =) Sitter just nu och väntar på att PayPal ska vakna till, orkade inte springa efter visakortet.

image143Hoppas jag valde rätt så jag inte tog för kroppen eller nåt. Så här står det på sidan:
♦ Contains zinc, titanium dioxide & powerful sunscreen
♦ Offers absolute protection from UV ray & free radical damage
♦ Reduces pre-mature aging & chance of skin cancer
♦ Lightweight & quickly absorbs into skin
♦ Fragrance free & oil free Ideal for sensitive skin

Hallå PayPal! Vakna nu! =)

Till kroppen kommer jag köpa nåt från apoteket, anledningen till att jag inte kör med samma är att jag förra gången fick otroligt mycket finnar. Krämen var för fet helt enkelt. Det misstaget vill jag inte göra om nu, jag ska ju trots allt på romantisk semester!! ♥

Kommentarer
Postat av: Amiga

Hej....

Vill du avslöja vad "We Miss You 10% Off" är för nånting? Låter väldigt instressant.
*ler*

2007-10-29 @ 09:39:10
Postat av: Akrogirl

Tja, antar att det beror på att jag inte handlat där på några månader! =) Är väl någon typ av lojalitetsbonus det också =)

2007-10-29 @ 12:26:37
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0