The Body Shop - Lip & Cheek Stain

Tack vare SantaCarolina fick jag tips om The Body Shops Lip & Cheek Stain, så den gick jag och köpte idag. Testade lite på handen och det var en ganska skir, men snabbt torkande röd färg. Ska bli intressant att testa på läpparna. Benefit har ju en liknande stainer, men dels kostar den dubbelt så mycket, dels blir det ingen resa till Berlin på ett tag för mig =( Pojkvännen är på konsultuppdrag i Brasilien ett tag framöver... Förhoppningsvis får jag åka dit och hälsa på istället!!

Apropå tips, Sublimt tipsar om möjligheten att köpa en Lancôme mascara på Beauty Planet för 99 kr, själv beställde jag en Lancôme Hypnôse, vad tycker ni som testat den om den? Har tidigare använt L´extreme och gillar den mycket - även om den inte ger så fylliga fransar.

Kommentarer
Postat av: rocketqueen

Hej hej! Jag älskar Hypnose, min favorit. Ger tjocka fransar utan att klumpa, just att man kan bygga så mycket är en riktig styrka. Hoppas att du tycker om den också då!

2007-10-10 @ 18:15:22
URL: http://rocketqueens.blogg.se
Postat av: Akrogirl

Ok, läste om de som fanns och tyckte just Hypnôse verkade bäst eftersom jag redan testat L´extreme. =)

2007-10-11 @ 00:21:59
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0