Vad skulle du åka till Norrköping för att shoppa?

Jag är så sugen, så sugen, på att öppna min egna butik, inom det ganska självklara området smink. När jag går hem till pappa passerar jag en jättesöt butik brevid Peters Konditori som skulle vara så perfekt och jag går hela tiden och funderar på det. Fråga är bara vilket märke man skulle sälja?

Du som bor i Norrköping och kommunerna runt omkring, vilket märke skulle du åka hit för att handla? Kanske en liten söt butik som Pashion med många olika udda märken? Eller kanske Mist Stockholm? Eller skulle man kanske försöka bli generalagent för ett större märke som Revlon, Benefit eller nåt annat nytt?

Snälla, ge mig lite kommentarer om vad ni tycker om detta, även om du inte bor i närheten!

Kommentarer
Postat av: LipGloss Bitch

Helt klart en liten "gott o blandat" butik :) Med mysiga lite svåråtkomliga märken, och några större märken med mer "basvaror" annars är det kanske svårt att få det att gå runt. Sen ska du såklart ha webshop kopplat till den också :)

2007-10-25 @ 19:51:24
URL: http://lipglossbitch.se
Postat av: Sminkan

Har bara varit i Norrköping en gång, men jag håller med LGB, lite gott och blandat. Utgår från att de har Face och MUS, så de går ju bort. Lite trendiga, ungdomliga märken och mycket hudvård både för kropp och ansikte.

2007-10-25 @ 20:24:33
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Kajalpennan

MAC!! Jag skulle döda för MAC i Nkpg

2007-10-25 @ 21:47:43
URL: http://kajalpennan.blogspot.com
Postat av: leonie

Kul och spännande,hoppas du genomför din idé och förverkligar din dröm.Håller med LGB angående utbud.När du har drivit affären ett tag kan du
utvärdera vad som gått bra och vad som sålt mindre bra,dessutom kommer du kanske få efterfrågningar ooch önkemål om vissa märken efterhand.Lycka till!

2007-10-25 @ 23:30:17
Postat av: Norrköpingsbon

heej! jag saknar mac såå mycket här i norrköping skulle jättegärna ha det, det finns nämligen inte mac i någon affär alls här så du skulle nog tjäna på det :P

2008-03-02 @ 01:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0