Dagens sminklista

Idag blev det en turkos ganska glammig makeup om jag får säga det själv. Har bara turkos glittrig ögonskugga längst in mot näsan, istället för över hela locket. Borde kanske ta med mig skugga och pensel till jobbet för att fylla på... Hmm....

 

# Suki Velvet Facial Cream
# Lumenes foundation primer
# Smashbox studio seamless foundation
# Touche Eclat
# Isadora oil free puder
# Turkos glitterskugga från HM
# Svart eyeliner, Maybeline
# Dior Maximeyes
# Too Faced Bronzer
# Freeze 24/7 Frostbitten

Oj vilken lista ... Dessutom skrubba jag läpparna med Sara Happs lipscrub också, i smaken Brown sugar.

Så här såg jag ut för någon dag sen då jag gick loss med plattången...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0