Mascaror

Blev inspirerad av Fröken Sötsur och de recensioner av mascaror som hon publicerat, så bestämde mig för att testa två olika mascor själv och ta bilder.

De jag testade var Lancomes L´extreme och MaxFactor More Lashes multiplying mascara. Lancomes kostar 190 kr eller så och MaxFactor 49.50...

Testade Lancome på höger öga och MaxFactor på vänster och tog före-bilder på mina fransar (uppböjda först) innan jag testade och sedan tog jag ett nytt foto efter första lagret och sedan efter den andra. Har inte använt fransborste, utan bara applicerat som vanligt.

MaxFactor More Lashes
- Innan mascaran applicerades


- Efter första lagret


- Efter andra och sista lagret



Lancomes L´extreme
- Innan mascaran applicerades


- Efter första lagret


- Efter andra lagret



Måste nog säga att jag föredrar Lancomes, ser bättre ut i speglen och på bilderna. Men jag återkommer senare med ett fällningsresultat! (Lancome till vänster och MaxFactor till höger)

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0