Bättre sent än aldrig - Carmex!

image187Som rubriken säger, bättre sent än aldrig att upptäcka bra produkter! Köpte igår en tub Carmex på Willys (28 kr) och blev direkt glatt överraskad. Ok, lukten är lite säregen till att börja med och utomhus blev det rätt kallt om läpparna. Men man vänjer sig vid lukten och det kalla är lite skönt... Och trots lukten smakar den gott och läpparna blir sagolikt mjuka!! Eftersom jag är förkyld nu också så testade jag att stryka på lite under näsan. Har fått irriterande snytskav där och titt på f-n, det hjälpte även där! Lindrade det onda och det var varken torrt eller flagigt nu på morgonen.

Helt klart ett bra köp trots att den är så ful att flasha med! Känns dock som om tuben inte innehåller så mycket. Vad säger ni som använt den ett tag, tar den slut fort?

Kommentarer
Postat av: Fåfangan

Jag gillar Carmex..tycker mina läppar blir kanon eftr att ha använt det. :-)

2007-11-25 @ 10:18:10
URL: http://fafangan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0