Dagens - mesigt men jämnt

image188Dagens med Everyday Minerals blev mycket bättre! Lite mer fukt i underlaget, använda flytande concealer, lite mörkare foundationpulver och yay, nice! Tom bronzern blev snygg. Så det krävs visst lite övning. =) Jag tog bilder men det var rätt mörkt, och nu hinner jag inte lägga ut den. Får göra det sen eventuellt.

Nu, middag och sen hämta pappa på skavsta kl 12. Han har ju varit på Kap Verde i 3 veckor medan jag bla var i Brasilien. =)

Uppdatering: lagt till bilden nu. Fruktansvärt tråkig sminkning, men jag ser ju jämn och snygg ut iaf! Som ni ser är Everday Minerals helt ok även på mig =)

Kommentarer
Postat av: B

nej här var du snyggast hitills ju!

2007-11-24 @ 14:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0