Dagens - rosa och silver

Idag ska jag iväg och köpa skosnören till Daniel och sen äta middag hos min styvmamma. Min pappa är på Kap Verde just nu några veckor =) Väldigt berest familj det här! Senare ikväll ska jag packa min stora gula resväska =)

Dagens blev en rosa 80-talsvariant. Grundade med UD matta grå skugga Revolver och därefter tog jag en skrikrosa krämrouge från Dessert Beauty vid namn Juciy, inköpt på Blush för två år sen. Läppglanset är från Kiko och heter Diva Shine. Orkade inte dutta med krämrouget utan drog bara över lite. Den silvriga eyelinern är från Inkwell.

Såg nu på bilden att jag glömt puder, haha =) Ser lite glansigare ut än normalt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0