Dagens - Teal me Cocomotion!

Idag kände jag att jag faktiskt måste gå ut, trots temperaturskillnaden på 25 grader. Det såg ruggigt och trist ut där ute, så det fick bli en ganska färgglad men ändå rätt nedtonad mejk idag.

På hela ögonskuggan hade jag Cocomotion, under nederkanten och som eyeliner på halva övre ögonfranslinjen Teal. Alla pigment från Mac. Jag är rätt solbränd i ansiktet, men efter foundation så ser man ju rätt blek ut. Därför blev det bronzer från Too Faced över större delen av ansiktet.

Tack vare min anti-shine kräm från Smashbox så sitter jag här, 6 timmar efter att jag sminkade mig och ser fortfarande lika fräsch ut! Inga feta tendenser nånstans! Yay!

Förresten hittade jag mörkbrun färg på Coop idag för 65 kr. Så det blir snart en omfärgning!

image184

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0