Daligt vader!

Igår blev det väldigt slappt, vi låg kvar i sängen hela dagen och spelade spel och läste. Och sov såklart. På kvällen gick vi till en amerikansk köttrestaurang kallad Banana Jack. De hade riktigt goda stekar och det var rätt coola tavlor där inne. Mysig promenad också trots duggregnet.


När vi gick därifrån trampade jag snett och ramlade i en vattenpöl! Typiskt mig att vara så klumpig!


Sedan kunde jag ju såklart inte sova och mitt i natten vaknade jag av att det stank i rummet!!! Jag tror att vårt badrum är i direkt förbindelse med helvetet, iaf luktade det så. Kunde inte sova för att det luktade så! Tvingade stackars Daniel att gå upp och stänga och öppna fönstret - något jag inte klarar med mina naglar.


Sedan så vaknade jag tidigt av grym magont. Det var inte roligt alls. Men vädret var fint iaf, vi gick upp på taket och solade i några timmar, tills det mulnade vid 13. Denna gång var vi åtminstone insmorda, något som definitivt behövs!


Vi gick sedan en promenad till fortet, men det blev en kort visit. Jag kände mig så grymt sjuk så vi gick hem och jag sov ett par timmar medan Daniel läste på taket.


Nu har vi just kommit hem från en Thairestaurang, grymt gott! Bla åt vi Banan-brulee eller nåt sånt. Skivade bananer med en massa socker över och glass. Mums.


Nu ska jag strax upp på rummet igen och läsa innan vi sover. Jag tror jag stannar här forresten, tidszonen är perfekt för mig här!!


Kommentarer
Postat av: Sminkan

det låter som att du har en underbar tid! Jag gillar att läsa din rese-dagbok! Synd att du mådde dåligt bara. Hoppas du är bättre nu.
Är vansinnigt avundsjuk på dig när jag vadar fram här i modden...

2007-11-15 @ 16:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0