Min senaste förälskelse (efter UDPP)

Japp! Jag är KÄR! Senast jag testade en produkt som verkligen höll var den lova var Urban Decays Primer Potion, jösses va bra den är. Synd att förpackningen är så korkad, men som jag läste i forumet på Pret-ty är det ju bara att skära sönder den och skrapa ut resten i en burk.

Denna gång är det ett inköp från Blush som får blodet att svalla =) Nämligen... *trumvirvel*

image168Smashbox Anti-Shine!

Nu är det ju så att jag bara testat den idag, men skillnaden är ändå enorm. Jag är matt i hela t-zonen och maken sitter som berget. Jag ser helt enkelt helt otroligt strålande ut! Nu strök jag ju på detta ovanpå sminket, skillnaden kanske inte är så stor om man lägger denna som en primer.

Så här står det på Blush om den:
    En perfekt produkt för dig med fet hy. Smashbox Anti-Shine används på feta partier i ansiktet och gör huden vackert matt tack vare sina oljeabsorberande egenskaper. Används inte över hela ansiktet utan endast där huden tenderar att bli glansig.

Så här står det på smashbox.com:
    tip:
    Apply after moisturizer and before PHOTO FINISH FOUNDATION PRIMER. Use only in areas where you are oily. Apply using circular motions until completely absorbed. Wait 30 seconds and apply FOUNDATION as usual.
Min hud är enormt fet och sminket bara rinner av mig. För 295 kr på Blush är jag nu en lycklig kvinna!

Länk till smashbox.com
Länk till blush.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0